cerita hari jumaat.

salam.

apa yang aku tengah rasa sekarang ni?

mungkin suka, mungkin sedih dan mungkin apa-apa. yang penting aku tak tahu apa bentuk perasaan itu. ceritanya, aku jumpa satu belog yang mungkin boleh buat aku imbas balik cerita lama. mula-mula aku malas nak explore. tapi ada satu perasaan yang meronta-ronta menyuruh aku tahu apa isi dalamannya.

mungkin pada aku ia boleh jadik satu pengubat. tapi pengubat apa? 

apa yang aku cari sebenarnya dari belog itu? hishh. masih tanda tanya. namun aku sedikit lega kerana aku dapati tiada peristiwa pahit yang berlaku terhadapnya selama selepas "itu". aku tak sepatutnya untuk fikir itu semua. ahhh, ini semua kenangan!

aku tak mungkin sayang. aku tak mungkin rindu. aku tak mungkin mengharap. aku tak mungkin apa-apa. tapi aku hanya tidak mungkin melupakan. itu yang pasti.

bahagia gila kalau ada butang "remove" kat kepala ni.