macam-macam

salam.

kau tahu apa erti terik? apa erti panas? yang lagi penting apa erti legam? itulah yang melanda pada aku sekarang. gelang patah sangat panas ye kawan-kawan. bila site survey memang payung sangat berguna. 

makin lama, bumi makin panas. dulu aku tak risau sangat hal ni. sebab pada aku, hujan still ada. hujan still boleh bagi kami air. tapi sekarang, aku cukup risau.

air mineral sentiasa ada kat bawah meja aku ni. selalu!

dan,

mungkin dia tak faham apa itu erti kesedaran. sebab, dah 3 kali berturut-turut dia kena saman polis. 3 kali bhai, siapa mampu. dah tau depan mata tu lampu merah, di langgar buat apa. dah tau tali pinggang keledar tu penting, kenapa tak pakai. dah tau pernah langgar lampu merah masa tu, kenapa langgar lagi. kan dah dapat 3 kali surat cinta.

ewan, gigih la kau bayar saman-saman kau tu. bulan ni jangan belikan aku apa-apa. bayar saman kau yang berderet tu. lagi banyak pahalanya.

hehe.