bukan wordless wenesday

salam.

semasa itu, banyak benda yang aku tak dapat cerita. tak puas nak cerita. tak puas nak uraikan. hemm, dalam kepala ni, banyak benda dah karang. sikit ja dapat kongsi. masa sangat mencemburui kami. aku gasak pasal IP ja tadi.

tapi aku dah usaha sedaya upaya. ok la tu. aku dah cukup telus jawab semua soalan depa. aku dah cukup tunjuk apa yang aku ada untuk depa nilai aku. tapi masa tu, cuba bagi lebih sikit.

pasal soalan, semua aku boleh jawab. apa yang dia argue, aku boleh balas. semua yang dari panel, alhamdulilah aku boleh redahi. semua. tapi apa yang aku rasa tak best? hemm, aku tak ada peluang nak cerita lebih banyak perkara. sikit ja dapat kongsi. hemmm. 

tak terasa bila interview ramai-ramai berbanding sorang-sorang. kalau sorang-sorang kau boleh hayun semua benda yang kau buat. kalau ramai-ramai, kena agih-agih masa. sungguh tidak syiok. hemmm.


tapi, tiba-tiba.


aku jadi tenang lepas nampak air muka hj salim tadi. he's very inspiring me. very. so hj salim, thanks for make my day. 

hehe.