banyak.

Ya Allah, lama betul aku tak mengarot dalam belog sendiri. makin hari, masa makin mencemburui aku. hari-hari yang datang bergolek buat aku dan diri lebih beza. lebih ramai yang tidak kenal aku. ahh, bukan dari segi feel *loghat arab. tapi rupa warna kulit. aku semakin gelap gulita. hihi.

Dunia ni dah hujung tanduk agaknya. panasnya bukan main. aku seloroh dengan ewan, kalaulah aku semakin gelap gulita macam mana nak sarung baju putih pearl. dia cakap takpe, boleh tepek bedak sejuk. kepala otak dia. rasa macam nak paw ayah mesin menyiat kulit. bagi siat semua yang gelap gulita ni, biar tumbuh kulit baru. muahaha, gila!

Aduhai, banyak sangat yang jadi kat diri aku sebelum ni. manisnya, biarlah aku saja rasa O_o. yang pahit, gamaklah aku sorok dalam-dalam. awal may hari tu, aku berangkut ke Perhentian Island sama officemates. tapi macam tak rasa nak letak gambar sekarang ni. nanti-nanti lah hendaknya. yang aku nak cakap sekarang ni, memang heaven holiday sana.

Ramai yang tak bernasib baik rupanya. syukurlah, aku dalam kalangan manusia yang tidak berada di bawah paras hidung. semua pahit-pahit yang aku tempuh, tak sepahit budak itu. indah-indah yang jadi kat aku, lagi indah dari budak itu. syukur sangat. aku tak rasa aku akan sekuat budak itu. 

Boboi merajuk minggu lepas. yelah, 4 hari tak start enjin panaskan bontot dia. terus weak sel kering. dengan roadtax nak renew lagi. mana nak handle duit belanja perhentian, kos perubatan boboi, ongkos tambahan untuk benda terbaru dalam hidup aku lagi. memang totally bengkok aku bulan ni. bila ada lebih, mesti ada ja gunanya. haihh, boleh gila fikirkan duit ni. nasib baik banker aku still memahami ekonomi anaknya. puiii.

Al-Fatihah buat big bos aku Hj Sahli Sukarman yang dah kembali ke rahmatullah 15 mei 2012. sayu ofis minggu ni. masing-masing still sentap arwah dah takde. hmmm. ingat jugak dekat arwah apis. kalau tak, hari ni arwah genap 24 tahun. rindu arwah woi. Al-Fatihah.

Ohh, lupa. sepupu aku dah sembuh. Alhamdulilah. aku tak cerita ea? dia (yana) excident. yana rider. kena sondol dari belakang dengan kereta. teruk gila masa first day kena tu. tapi sekarang dah sihat. 

Apa lagi ek,

Haa, small bos aku belum permenantkan aku lagi!